Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Υπονοούμενα για τον σχεδιασμό του οδικού άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος

Στον τρόπο με τον οποίο έχει σχεδιαστεί η μελέτη της αναβάθμισης του υφιστάμενου οδικού άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος αναφέρθηκε ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του δήμου Μεσσήνης, Στ. Αναστασόπουλος. Περιέγραψε παλαιοκομματικές μεθοδεύσεις με γνώμονα όχι την ανάπτυξη, αλλά την αξιοποίηση ιδιωτικών περιουσιών.  

Σαφέστατες αιχμές ως προς τον τρόπο σχεδιασμού των παρεμβάσεων που θα οδηγήσουν στην αναβάθμιση του οδικού άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος άφησε ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του δήμου Μεσσήνης, Στάθης Αναστασόπουλος. Ο κ. Αναστασόπουλος, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου που παραχώρησε στα τοπικά ΜΜΕ, ανέφερε ότι η νέα μελέτη δεν πρέπει να εκπονηθεί με όρους του 1950 αλλά με όρους του 21ου αιώνα και υπογράμμισε δεν μπορεί να κινηθούμε στη λογική του «να περάσει ο δρόμος από το κτήμα του τάδε ή να μην περάσει από το κτήμα του άλλου». Η συγκεκριμένη αναφορά του κ. Αναστασόπουλου προκάλεσε διευκρινιστική ερώτηση, προκειμένου ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας να απαντήσει στο αν και από ποιους υπάρχουν παρεμβάσεις. Ο κ. Αναστασόπουλος μίλησε για «υπόνοιες» και «ανασφάλεια» σε σχέση με την ορθότητα του σχεδιασμού και αναφέρθηκε σε συγκεκριμένο παράδειγμα όπου, κατά τον πρώην δήμαρχο, σε συγκεκριμένο κομμάτι του δρόμου δεν ακολουθήθηκε ο εύλογος σχεδιασμός.

messiniapress-stathis

Βολές κατά Τσώνη

Ο κ. Αναστασόπουλος άφησε αιχμές και κατά του δημάρχου Μεσσήνης, Γιώργου Τσώνη. Ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας τόνισε ότι ο κ. Τσώνης δεν έχει φέρει το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο και προσέθεσε ότι ο ίδιος ακόμα δεν έχει τοποθετηθεί. «Να σταματήσει την ένοχη σιωπή του» κάλεσε χαρακτηριστικά τον κ. Τσώνη ο κ. Αναστασόπουλος. Καταλήγοντας την αναφορά του ο κ. Αναστασόπουλος στο δήμαρχο Μεσσήνης ανέφερε ότι «λειτουργεί με προσωπικά κριτήρια» καθώς «ενημερώνει πρώτα την κυβέρνηση» και υποστήριξε ότι αν χαθεί το έργο την ευθύνη θα την έχει ο ίδιος.

Για την παραλιακή χάραξη

Τέλος, ο κ. Αναστασόπουλος αναφέρθηκε και στο ζήτημα της παραλιακής χάραξης του δρόμου και της μελέτης που ήδη έχει γίνει. Ο πρώην δήμαρχος Μεσσήνης μίλησε έτοιμη μελέτη, η οποία θα μπορούσε να δημοπρατηθεί άμεσα, σε αντίθεση με τη νέα μελέτη, η οποία είναι «σε κάποιο συρτάρι του υπουργείου». Προσέθεσε ότι οι αναφορές σε «φαραωνικό έργο» σε σχέση με την παραλιακή χάραξη είναι «μύθος» και προέβλεψε ότι όταν συγκριθούν οι δύο μελέτες θα αποδειχθεί ότι το κόστος είναι εφάμιλλο.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΑΝΩ