Τον ρόλο της δασκάλας και τον ρόλο της υπεύθυνης για περίπου 17 νήπια και βρέφη κλήθηκε να αναλάβει, στον βρεφονηπιακό σταθμό της Χώρας, του δήμου Πύλου – Νέστορος, η καθαρίστρια του σταθμού, μετά από εντολή της δημοτικής αρχής!
Ο λόγος της …προαγωγής της υπεύθυνης καθαριότητας είναι ότι το εκπαιδευτικό προσωπικό του σταθμού απουσίαζε (λόγο άδειας) και …αναγκαστικά ο δήμος της περιοχής επέλεξε τη «λύση» να «φορτώσει» την ευθύνη των μικρών παιδιών, σε μια υπάλληλο που ούτε την ανάλογη εκπαίδευση διαθέτει, αλλά που ούτε είναι υποχρεωμένη να αναλάβει την ευθύνη φύλαξης των παιδιών αυτών.
Από το δήμο Πύλου – Νέστορος, αξίζει να σημειωθεί οτι επιβεβαίωσαν το πρόβλημα στη λειτουργία του βρεφονηπιακού σταθμού της Χώρας και σημείωσαν ότι αυτό είναι πρόσκαιρο, δεδομένου ότι τη Δευτέρα στον σταθμό θα βρίσκεται νηπιαγωγός από την Πύλο.
Ανακοίνωση Κανάκη
Για το θέμα, εξέδωσε ανακοίνωση, ο επικεφαλής της ελάσσονος μειοψηφίας του δημοτικού συμβουλίου της περιοχής, Ηλίας Κανάκης: «Η Σχολική τάξη αποτελεί αναμφισβήτητα την πιο ιδιόρρυθμη κοινωνική ομάδα . Είναι ο χώρος όπου σε καθημερινή βάση μικρές αθώες ψυχές συγκρούονται ή συνεργάζονται αρμονικά, έλκονται ή πολλές φορές απωθούνται ,σε κάθε περίπτωση όμως ικανοποιούν από κοινού τις εσωτερικές τους ανάγκες, βιολογικές, ψυχολογικές, κοινωνικές μέσα από το κοινό τους παιχνίδι, τις ομαδικές δραστηριότητες και την καθημερινή τους συνύπαρξη.
Σε όλο αυτό το σύνθετο πλαίσιο δεσπόζει πάντοτε μια κυρίαρχη μορφή. ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ που στην συνείδηση του παιδιού λαμβάνει τεράστιες διαστάσεις. Ο δάσκαλος αποτελεί διαχρονικά το πρότυπο και καθοδηγητή, που με την προσωπική του δράση επηρεάζει μεγάλο κομμάτι της ζωής του κάθε μαθητή. Τι Γίνεται όμως στην περίπτωση που ο Δάσκαλος παίρνει άδεια και επιπλέον δεν βρίσκεται κανείς να τον αντικαταστήσει; Η Σχολική τάξη μένει κενή; Οχι Βέβαια ο κ. Καφαντάρης ξέρει την λύση, έχει προβλέψει για όλα! Τον ρόλο του εκπαιδευτικού με τις ευλογίες της Δημοτικής Αρχής, πήρε απρόσκοπτα στον Βρεφονηπιακό Σταθμό Χώρας η καθαρίστρια που ανάμεσα σε
παιχνίδια & ξεσκονίστρες,βιβλία & σκούπες, τραγουδάκια & σφουγγαρίστρες, προσπαθεί εναγωνίως να συνεχίσει τον ρόλο του εκπαιδευτικού και καλείται να επιμορφώσει τα παιδιά μας.
Συμπέρασμα; Στην καλύτερη περίπτωση η παραπάνω δράση μπορεί να χαρακτηριστεί ως επιπόλαιη ,στην χειρότερη ως επικίνδυνη. Σε κάθε περίπτωση αποτελεί έλλειψη υπευθυνότητας και σεβασμού απέναντι σε γονείς, μαθητές και στο σύνολο της τοπικής Κοινωνίας.
Κ. Καφαντάρη, άρχισε να γέρνει η …βαρκούλα του ψαρά. Στο αταξίδευτο μικρό καράβι του Δήμου Πύλου Νέστορος σωθήκαν όλες οι τροφές και όταν θα ρίξουμε τον κλήρο θα δούμε ποιος θα φαγωθεί!».