Οι μεθοδεύσεις και το κρυφό σχέδιο Νίκα για το πάρκινγκ της Νέδοντος

/

Με στόχο να «μετρήσει» αντιδράσεις, ο δήμαρχος Καλαμάτας Παναγιώτης Νίκας, άφησε να εννοηθεί ότι ο δήμος εξετάζει το ενδεχόμενο της – εκ νέου- ιδιωτικοποίησης του πάρκινγκ της Καλαμάτας. Μεθοδεύει ή όχι ο κ. Νίκας την απαξίωση του πάρκινγκ, προκειμένου να εμφανιστεί ως η μοναδική λύση η ιδιωτικοποίηση;

Βρισκόμαστε το μακρινό 2006. Προεκλογική περίοδος για τις δημοτικές και νομαρχιακές (τότε) εκλογές. Για το δήμο Καλαμάτας υποψήφιος δήμαρχος είναι, από την πλευρά της Νέας Δημοκρατίας, ο μέχρι τότε πρόεδρος του νομαρχιακού συμβουλίου και πρώην αντινομάρχης, Παναγιώτης Νίκας. Ο κ. Νίκας, σε εκείνη την προεκλογική περίοδο, κατακεραυνώνει με κάθε ευκαιρία τον τότε δήμαρχο Καλαμάτας, Γιώργο Κουτσούλη, για την σύμβαση που είχε υπογράψει με την Παντεχνική (εταιρεία συμφερόντων Μπόμπολα) και την ιδιωτικοποίηση του πάρκινγκ του Νέδοντα. Μάλιστα τόσο ο ίδιος όσο και υποψήφιοι δημοτικοί του σύμβουλοι, τότε, «κλείνουν το μάτι» στους Καλαματιανούς αφήνοντας να εννοηθεί ότι το πάρκινγκ θα είναι, με αυτούς στο τιμόνι του δήμου, δημοτικό και δωρεάν! Δέκα χρόνια μετά, εν έτη 2016, αποτελούν μεγάλο χρονικό διάστημα και σχεδόν κανείς δεν θυμάται τις υποσχέσεις του πρωτοεμφανιζόμενου, τότε, στα δημοτικά πράγματα της Καλαμάτας, Παναγιώτη Νίκα.  

Η αναφορά στο δημοτικό συμβούλιο Καλαμάτας, την Πέμπτη το βράδυ, σχετικά με την ιδιωτικοποίηση του πάρκινγκ, αποτελεί ένα ιδιότυπο τεστ του δημάρχου, ο οποίος «δοκιμάζει» και τη μνήμη των πολιτών αλλά και τις διαθέσεις του σε σχέση με την στόχευσή του, που δεν είναι άλλη παρά η ιδιωτικοποίηση του δημοτικού πάρκινγκ.

Η απραξία

Η αναφορά του κ. Νίκα για την ιδιωτικοποίηση μόνο τυχαία δεν είναι. Έρχεται σε μια στιγμή που τα προβλήματα που αντιμετωπίζει, σε επίπεδο λειτουργίας, ο συγκεκριμένος χώρος είναι πιο οξυμένα από ποτέ. Αυτό γιατί το νέο σύστημα εισόδου – εξόδου που επέβαλε η δημοτική αρχή όχι μόνο δεν διευκόλυνε τους χρήστες, αλλά αντιθέτως δημιούργησε επιπρόσθετα προβλήματα. Προβλήματα που ήρθαν να προστεθούν σε αυτά που προϋπήρχαν καθώς εδώ και αρκετά χρόνια το πάρκινγκ, κυρίως σε λειτουργικό επίπεδο, συνεχώς απαξιώνεται! Η «παραλυσία» της δημοτικής αρχής επι του θέματος είναι παροιμιώδης. Παρά το γεγονός ότι τα προβλήματα συνεχώς διογκώνονται, εκείνη όχι απλά δεν πράττει απολύτως τίποτα ώστε να διορθωθούν, αλλά αντίθετα με τις επιλογές της και τις μεθοδεύσεις της η κατάσταση χειροτερεύει. Έχουμε, λοιπόν, να κάνουμε με μια ανίκανη – απλά- δημοτική αρχή ή όλα αυτά κρύβουν κάτι άλλο; Δεν είναι λίγοι εκείνοι που πιστεύουν το δεύτερο!

Το σχέδιο απαξίωσης

Αρκετοί μιλούν πλέον ανοιχτά για σχέδιο απαξίωσης του δημοτικού πάρκινγκ της Καλαμάτας, προκειμένου ο δήμος να το ξεφορτωθεί. Η ιδέα είναι ότι τα διογκούμενα προβλήματα, με ευθύνη της ίδιας της δημοτικής αρχής, θα της αποτελέσουν το άλλοθι που έψαχνε, ώστε να προχωρήσει σε διαδικασίες ιδιωτικοποίησης. Ήδη μάλιστα αυτό το σχέδιο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Για όλα φταίει ότι ο δήμος δεν έχει προσωπικό, για όλα φταίει η κακή εταιρεία που δεν αντιμετωπίζει τα προβλήματα του νέου συστήματος εισόδου – εξόδου! Μέχρι και …βανδαλους ανακάλυψε η δημοτική αρχή , οι οποίοι προκαλούν ζημιές στον νέο εξοπλισμό, προκειμένου να γίνει πιστευτή. Την ίδια στιγμή εξελίσσεται ένα ακόμα σχέδιο, αυτή τη φορά σε πολιτικό επίπεδο. Η απλουστευτικές ατάκες του στυλ «εδώ ιδιωτικοποιούνται λιμάνια, δεν θα ιδιωτικοποιηθεί το πάρκινγκ», που ξεστόμισε ο δήμαρχος Καλαμάτας στο δημοτικό συμβούλιο, δείχνει ακριβώς τη λογική αυτής της προσπάθειας. «Ιδιωτικοποιούνται όλα και κανείς δεν αντιδρά. Ευκαιρία να ιδιωτικοποιήσουμε και εμείς κάτι, χωρίς αντιδράσεις» είναι ο πυρήνας της σκέψης Νίκα που, ειρήσθω εν παρόδω, με αυτόν τον τρόπο υπηρετεί και τις γενικότερες νεοφιλελεύθερες ιδέες του, Μητσοτακικού τύπου.

Η …λυπητερή

Βεβαίως όλα αυτά έχουν έναν κοινό παρονομαστή. Τον κάτοικο της Καλαμάτας και χρήστη του πάρκινγκ, ο οποίος είναι αναγκασμένος από τη μια να πρέπει να υποστεί την απραξία της δημοτικής αρχής και από την άλλη να βρίσκεται μπροστά στο ενδεχόμενο ιδιωτικοποίησης του χώρου, με ο,τι αυτό συνάγεται για το αντίτιμο της στάθμευσης και γενικά την οικονομική πολιτική του όποιου ιδιώτη θελήσει να αναλάβει τη λειτουργία του πάρκινγκ.

ΠΡΟΗΓ. ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Τραγικό τροχαίο στη Χώρα Μεσσηνίας με νεκρό 41χρονο

ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

“Μπρος κωλοτούμπα και πίσω παραίτηση” για την Ελένη Αλειφέρη

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Βόμβα στην κεντρική διαχείριση των απορριμμάτων της Πελοποννήσου: Πάνω από 2.200.000 ευρώ τα χρέη δήμων στην ΤΕΡΝΑ – Έκκληση Νίκα για να τακτοποιηθούν οι υποχρεώσεις

Μόλις λίγοι μήνες χρειάστηκαν, προκειμένου να εμφανιστούν τα πρώτα σοβαρά προβλήματα στην κεντρική διαχείριση των απορριμμάτων

Οριστικό «διαζύγιο»: Και επίσημα εκτός της επιτροπής Νίκα για το αντιπλημμυρικό ο δήμος Καλαμάτας – Να μπει στον …πάγο το έργο ζητά από το υπουργείο Υποδομών η περιφέρεια Πελοποννήσου

Οριστικό είναι πλέον το «διαζύγιο» μεταξύ του δήμου Καλαμάτας με την Περιφέρεια Πελοποννήσου στο ζήτημα του