Με πρόσχημα την μεγάλη φορολογία και το μισθολογικό κόστος ο δήμαρχος Καλαμάτας, ουσιαστικά, ανακοίνωσε ότι το πάρκινγκ της οδού Νέδοντος βαδίζει ολοταχώς προς ιδιωτικοποίηση.
Η συγκεκριμένη επιχειρηματολογία του κ. Νίκα, ως προς το θέμα του πάρκινγκ, ανοίγει ζητήματα που άπτονται όχι μόνο του αν θα είναι ιδιωτικό το πάρκινγκ, αλλά και σχετικά με τη μελλοντική τιμολογιακή πολιτική που θα πρέπει να ακολουθηθεί (είτε από ιδιώτη, είτε από το δήμο) αφού, όπως δηλώνει ο κ. δήμαρχος, με τα τωρινά δεδομένα το πάρκινγκ δεν είναι βιώσιμο.
Μιλώντας στους δημοσιογράφους ο δήμαρχος Καλαμάτας τόνισε ότι ο δήμος είναι υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων αρκεί αυτές να είναι νόμιμες. «Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τις ιδιωτικοποιήσεις αρκεί αυτές να είναι σύννομες» σημείωσε αρχικά ο κ. Νίκας για να προσθέσει στη συνέχεια ότι, όσον αφορά στο θέμα του πάρκινγκ, η δημοτική αρχή αντιμετωπίζει πολλαπλά προβλήματα οικονομικής υφής. «Αντιμετωπίζουμε ένα τεράστιο κόστος. ΦΠΑ, φορολογία και μισθοδοσία είναι τρία θέματα που πρέπει να συνεκτιμηθούν» υπογράμμισε ο δήμαρχος Καλαμάτας. Μάλιστα ο κ. Νίκας δήλωσε ότι η μελέτη για το μέλλον του πάρκινγκ έχει ήδη ξεκινήσει και προσέθεσε ότι το θέμα θα συζητηθεί στο δημοτικό συμβούλιο όταν όλα τα απαραίτητα στοιχεία θα έχουν αποτυπωθεί.
Με τις δηλώσεις του ο κ. Νίκας, ουσιαστικά, έδειξε ότι αποτελεί ειλημμένη απόφαση της δημοτικής αρχής να προχωρήσει σε ιδιωτικοποίηση του πάρκινγκ. Βεβαίως, η δημοτική αρχή το επόμενο χρονικό διάστημα θα πρέπει να απαντήσει σε σημαντικά ερωτήματα, με κυρίαρχο αυτό του αν και κατά πόσο θα υπάρξουν διασφαλίσεις ότι ενδεχόμενη ιδιωτικοποίηση του πάρκινγκ δεν θα σημάνει αύξηση του κόστους χρήσης της υποδομής. Και αν ο δήμος θελήσει να επιβάλει διασφαλίσεις αυτού του είδους, πώς θα τις επιβάλει σε έναν ιδιώτη, όταν ο ίδιος ο δήμος μιλά για ασύμφορή, με τα τωρινά δεδομένα, λειτουργία του πάρκινγκ; Και πώς η δημοτική αρχή θα επιβάλει την διασφάλιση του κόστους χρήσης σε έναν ιδιώτη ο οποίος θα έχει και την πρόσθετη επιβάρυνση της πληρωμής ενοικίου για την εκμετάλλευση του πάρκινγκ; Και αν τελικά δεν βρεθεί ιδιώτης για το πάρκινγκ, με δεδομένο ότι η λειτουργία του είναι ασύμφορη, η δημοτική αρχή πώς θα ανταπεξέλθει στο κόστος; Είναι έτοιμή ή όχι να αυξήσει το κόστος χρήσης του πάρκινγκ, προκειμένου να γίνει οικονομικά βιώσιμο; Αυτά είναι ερωτήματα που έχουν ήδη τεθεί και προέρχονται από την επιχειρηματολογία του ίδιου του δημάρχου και στα οποία καλείται, πλέον, ο ίδιος να απαντήσει.