Συνδρομή βάφτισε ο δήμος Καλαμάτας τα επι πληρωμή ρεπορτάζ που με απευθείας ανάθεση δόθηκαν σε συγκεκριμένη ειδησεογραφική ιστοσελίδα. Με αυτό το τέχνασμα ουσιαστικά η δημοτική αρχή παραπλάνησε το δημοτικό συμβούλιο, καθώς άλλα έλεγαν σε αυτό και άλλα υπέγραφαν στην σχετική απόφαση.
Συγκεκριμένα στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου η οποία πραγματοποιήθηκε στις 19 Μαΐου του 2016 ο αντιδήμαρχος του δήμου Καλαμάτας, Δημήτρης Μπούχαλης, εισηγήθηκε στο δημοτικό συμβούλιο την εγγραφή του Δήμου Καλαμάτας ως συνδρομητή σε συγκεκριμένη ιστοσελίδα. Ωστόσο η συγκεκριμένη σελίδα δεν έχει καμία συνδρομητική υπηρεσία, καθώς είναι μια κλασική ενημερωτική ιστοσελίδα με εξειδίκευση στα θέματα της τοπικής αυτοδιοίκησης. Το ότι ο δήμος, άλλωστε δεν πλήρωσε, στην εν λόγω ιστοσελίδα, συνδρομή αλλά την προώθηση ρεπορτάζ φάνηκε από την απόφαση της απευθείας ανάθεσης που υπέγραψε πριν από λίγες μέρες ο δήμαρχος Καλαμάτας. Σε αυτή την απόφαση του δημάρχου Καλαμάτας δεν αναφέρεται καν η λέξη συνδρομή, αντιθέτως μιλά για επι πληρωμή ρεπορτάζ. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο δημοτικό συμβούλιο ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας έθεσε το ζήτημα, ζητώντας απαντήσεις σε συγκεκριμένα ερωτήματα, ωστόσο ο κ. Μπούχαλης, δεν φρόντισε να διαφωτίσει το σώμα για τον ακριβή λόγο που ο δήμος Καλαμάτας δίνει χρήματα σε μια ιστοσελίδα, κρύβοντας ότι πρόκειται για προώθηση “ρεπορτάζ” που αφορούν την προβολή της δημοτικής αρχής.
Πέρα από τα ερωτήματα που προκύπτουν για την πρακτική του δήμου να πληρώνει (!) ρεπορτάζ σε ενημερωτικές ιστοσελίδες, στα οποία αναφερθήκαμε σε προηγούμενο ρεπορτάζ, πλέον τίθεται και σοβαρό θέμα σε σχέση με την αξιοπιστία των εισηγήσεων της δημοτικής αρχής στο δημοτικό συμβούλιο. Επίσης τίθεται, όπως είναι φυσικό, θέμα αξιοπιστίας και του αρμόδιου αντιδημάρχου, ο οποίος δεν ενημέρωσε για το πραγματικό αντικείμενο της ανάθεσης.
Στις 16 Μαίου του 2016 το δημοτικό συμβούλιο αποφασίζει τη συνδρομή σε ιστοσελίδα, μετά από σχετική εισήγηση του κ. Μπούχαλη:
Την 1η Ιουλίου 2016 ο δήμαρχος Καλαμάτας αποφασίζει την απευθείας ανάθεση στην ιστοσελίδα. Πουθενά δεν υπάρχει η λέξη “συνδρομή” , αντιθέτως γίνεται λόγος για προώθηση επικοινωνιακού υλικού (δελτία τύπου, άρθρα, ρεπορτάζ):