Πολιτικό διακύβευμα βλέπει ο Νίκας στις τελικές αποφάσεις για τον οδικό άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος μιλώντας για “πολιτική παράμετρο”. Αιχμές με το βλέμμα στραμμένο στο δήμο Μεσσήνης. Οι “κόκκινες γραμμές” και οι επόμενες κινήσεις του δήμου Καλαμάτας.
Το φως της δημοσιότητας αναμένεται να δει τις επόμενες ημέρες, αφού παραδοθεί στους εμπλεκόμενους δήμους, η νέα μελέτη που αφορά στην αναβάθμιση του υφιστάμενου οδικού άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος. Η παράδοση της συγκεκριμένης μελέτης, όπως είναι φυσικό, αποτελεί το μείζον ζήτημα αυτή τη στιγμή τόσο για την Καλαμάτα όσο και για τη Μεσσήνη. Τον τόνο, άλλωστε, φρόντισε να τον δώσει ο δήμαρχος Καλαμάτας, Παναγιώτης Νίκας, με χθεσινές του δηλώσεις.
“Η θέση του δημοτικού συμβουλίου” είπε ο κ. Νίκας “και του δήμου Καλαμάτας είναι υπέρ της παραθαλάσσιας χάραξης γιατί αυτό συνδέεται με την ανάπτυξη της Δυτικής Παραλίας. Μια περιοχή που ή έκτασή της μέχρι τον Πάμισο είναι περί τα έξι χιλιόμετρα”. Σε σχέση με τα επόμενα βήματα του δήμου Καλαμάτας ο κ. Νίκας προσέθεσε: “Οι μελέτες δεν έχουν ολοκληρωθεί. Στο προσεχές δεκαήμερο θα έρθει η μελέτη από το Υπουργείο, θα τη θέσουμε σε δημόσια διαβούλευση και θα συγκληθεί το δημοτικό συμβούλιο για να αποφασίσει επί της μελέτης αυτής”.
Η πολιτική παράμετρος
Ο κ. Νίκας, με έμφαση, ανέφερε ότι “η οποιαδήποτε μελέτη έχει την τεχνικής της παράμετρο, την οικονομική της παράμετρο και την πολιτική της παράμετρο. Να το εξηγήσουμε αυτό. Έχει και την πολιτική της παράμετρο”. Αξίζει να σημειωθεί, πάντως, ότι ο κ. Νίκας δεν θέλησε να επεξηγήσει τι σημαίνει “πολιτική παράμετρος”, αποφεύγοντας να απαντήσει σε σχετική ερώτηση.
Οι “κόκκινες γραμμές”
Σε άλλο σημείο της δήλωσής του ο κ. Νίκας, θέτοντας τις “κόκκινες γραμμές” του δήμου σε σχέση με το έργο επεσήμανε: “Εμείς θέλουμε να γίνει ένα έργο το οποίο από τεχνικής πλευράς θα είναι άρτιο , από οικονομική άποψη θα είναι το σωστό και θα βοηθάει ιδιαίτερα τις δύο περιοχές μας. Η μια είναι η Δυτική Καλαμάτα, η οποία χρειάζεται ένα σοβαρό έργο υποδομής και η άλλη είναι το Ασπρόχωμα το οποίου πρέπει, επιτέλους να σταματήσει η διχοτόμηση. Ο παλιός δρόμος δεν μπορεί να εκσυγχρονιστεί, εκτός και αν αρχίσουμε να πετάμε λεφτά”.
Για το δήμο Μεσσήνης
Σκωπτικός ήταν ο σχολιασμός του κ. Νίκα για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει το ζήτημα ο δεύτερος εμπλεκόμενος, ο δήμος Μεσσήνης. “Και η θέση του δημοτικού συμβουλίου της Μεσσήνης είναι αυτή, παραθαλάσσια χάραξη ζητούν, μέχρι τώρα δηλαδή. Δεν ξέρω αν θα αλλάξει στο μέλλον, αλλά αυτό πρέπει να το υποστηρίξουν άλλοι, οι συνάδελφοι από τη Μεσσήνη” είπε χαρακτηριστικά ο κ. Νίκας απευθυνόμενος σε συμπολίτευση και αντιπολίτευση του δήμου Μεσσήνης.