Διαδικτυακή δράση του δήμου για την προβολή της Καλαμάτας

Στην προσπάθεια ανάδειξης του Δήμου Καλαμάτας σε τουριστικό προορισμό για το Πάσχα, ανακοινώθηκε σήμερα μία νέα δράση, η οποία ονομάζεται “Γίνε ο διαφημιστής του Δήμου μας”. Ο Δήμος Καλαμάτας ζητεί από τους Καλαματιανούς και τους επισκέπτες να ανεβάσουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τις ευχάριστες στιγμές, που θα ζήσουν στην Καλαμάτα και την περιοχή της κατά τις διακοπές του Πάσχα, με το hashtag: #PasxaKalamata και η ανάρτηση θα πρέπει να είναι public, δηλαδή δημόσια.
Η Αντιδήμαρχος Παναγιώτα Ντίντα επεσήμανε χαρακτηριστικά: “Στόχος μας είναι να αναδειχθεί η Καλαμάτα ως κορυφαίος τουριστικός προορισμός για το Πάσχα. Στον καλύτερο διαφημιστή επιφυλάσσεται ειδικό βραβείο εκ μέρους του Δήμου”.

καλ2

ΔΕΗ my home gas control
Το Καμ Μπακ - Κωμωδία - Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Καλαμάτας - Μέγαρο Χορού
City Hospital - Ιδιωτική κλινική Καλαμάτα

ΕΛΛΑΔΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΔΙΕΘΝΗ

ΠΡΟΗΓ. ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Στο 100% η πληρότητα των ξενοδοχείων της Καλαμάτας

ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Ερευνητικό πρόγραμμα για τα οφέλη της ελιάς στην καρδιά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Τατούλης με αφορμή τα εγκαίνια του σκουπιδοεργοστασίου της Καλλιρρόης: Όσες «ομάδες αλήθειας» και εάν στηθούν ο κατήφορος του κ. Μητσοτάκη και της «παρέας του» δεν έχει επιστροφή

Ανακοίνωση, με αφορμή τα εγκαίνια της μονάδας επεξεργασίας απορριμμάτων της Μεσσηνίας (Καλλιρρόη) εξέδωσε ο συνδυασμός «Νέα Πελοπόννησος». Αναλυτικά στην ανακοίνωση σημειώνεται: «Ακούστηκαν

Φιέστα της περιφέρειας Πελοποννήσου στο σκουπιδοεργοστάσιο της Μεσσηνίας με Παπασταύρου και «βαθύ ΠΑΣΟΚ»

Τη Μονάδα Επεξεργασίας Αποβλήτων στην Καλλιρρόη του δήμου Οιχαλίας εγκαινίασε την Πέμπτη ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρος Παπασταύρου, παρουσία του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Δημήτρη Πτωχού, του

Δείτε επίσης