“Πρεμιέρα” εκπτώσεων με πτώση τιμών έως και 70% στα καταστήματα της Μεσσηνίας

/

Με μεγάλες προσφορές που θα φτάσουν σε ορισμένες περιπτώσεις μέχρι και το 70% της αρχικής τιμής ο εμπορικός κόσμος της Μεσσηνίας εισέρχεται στην περίοδο των εκπτώσεων, η οποία θα διαρκέσει έως και τις 31 Αυγούστου. Προσπάθεια να καλυφθεί η “χασούρα” των προηγούμενων μηνών. Υποχρεώσεις των καταστημάτων και δικαιώματα των καταναλωτών κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων. 

Κάλεσμα στο καταναλωτικό κοινό, προκειμένου να εκμεταλλευτεί τις χαμηλές τιμές που θα ισχύσουν κατά τη διάρκεια των θερινών εκπτώσεων απευθύνει ο εμπορικός κόσμος της Μεσσηνίας. Οι έμποροι του Νομού υποστηρίζουν ότι οι εκπτώσεις και φέτος θα είναι γενναίες και σημειώνουν ότι για ορισμένα προϊόντα οι τιμές θα πέσουν μέχρι και 70%. Μάλιστα, αναφέρουν ότι οι φετινές εκπτώσεις ίσως να είναι και οι μεγαλύτερες των τελευταίων ετών γεγονός που σημαίνει ότι θα υπάρξουν σημαντικές ευκαιρίες για τους καταναλωτές.

Η έλλειψη ρευστότητας

Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι οι έμποροι του Νομού, στην συντριπτική τους πλειοψηφία, προχωρούν σε γενναίες μειώσεις των αρχικών τιμών των προϊόντων τους η εμπειρία των τελευταίων ετών δείχνει ότι το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού είναι μεν αυξημένο σε σχέση με το προηγούμενο διάστημα, ωστόσο, αυτό δεν αποτυπώνεται στο ταμείο των καταστημάτων. Οι έμποροι αντιλαμβάνονται ότι η έλλειψη χρημάτων αποτελεί διαχρονικό πρόβλημα και, πλέον, έχουν συμβιβαστεί με το γεγονός ότι οι εκπτώσεις αποτελούν μια ευκαιρία να καλύψουν “τρύπες” στα έσοδά τους που έχουν δημιουργηθεί ή θα δημιουργηθούν κατά τη διάρκεια του χρόνου.

Υποχρεώσεις και δικαιώματα κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων

Σε περίπτωση που παρέχονται διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, πρέπει να αναγράφεται στη βιτρίνα του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη σχετική προωθητική ενέργεια το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης (από ….% έως……%).

Τα καταστήματα οφείλουν να αναγράφουν σε όλα τα πωλούμενα είδη την παλαιά και τη νέα, μειωμένη με την έκπτωση, τιμή και, προαιρετικά, το ποσοστό της έκπτωσης, προκειμένου να είναι δυνατή η σύγκριση των τιμών. 

Εφόσον παρέχεται έκπτωση σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, πρέπει να αναγράφεται, στη βιτρίνα του καταστήματος αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη προωθητική ενέργεια, το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης.

Σε κάθε άλλη περίπτωση, πρέπει να αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό έκπτωσης.

Ολες οι ανωτέρω πρακτικές επικοινωνίας διενεργούνται υποχρεωτικά στην ελληνική γλώσσα και προαιρετικά σε οποιαδήποτε άλλη γλώσσα (άρθρο 4 παρ. 6 του Κώδικα Δεοντολογίας για τις Προσφορές, τις Εκπτώσεις και τις Προωθητικές Ενέργειες).

Οι πλασματικές εκπτώσεις συνιστούν μορφή παραπλάνησης του καταναλωτικού κοινού και, ως εκ τούτου, απαγορεύονται. Στην περίπτωση αυτή η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή επιβάλλει τις προβλεπόμενες κυρώσεις.

ΠΡΟΗΓ. ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

20 νεκροί από πλημμύρες στην Ιαπωνία

ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Νομοθετική ρύθμιση για την αυτόματη επιστροφή φόρων έως 10.000 ευρώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΆΛΛΑ