Από τη Σκύλλα στη Χάρυβδη: Πλοίο 40 ετών βάζουν στη γραμμή Καλαμάτας – Κρήτης!

/

Το οχηματαγωγό πλοίο “Ιονίς” του οποίου η ναυπήγηση ξεκίνησε το 1968 ολοκληρώθηκε το 1977 ετοιμάζουν ως αντικαταστάτη του “Βιτσέντζος Κορνάρος”. Το πλοίο θα ταξιδεύει μόνο ημέρα και δεν διαθέτει ούτε καμπίνες. Στα σκαριά προσπάθεια να απεμπλακεί η Καλαμάτα από το δρομολόγιο της ντροπής!

Ένα οχηματαγωγό πλοίο 40 ετών φαίνεται ότι θα αντικαταστήσει το “Βιτσέντζος Κορνάρος”, το οποίο μέχρι πρόσφατα συνέδεε την Κρήτη με τα Κύθηρα και την Καλαμάτα και αποσύρθηκε λόγω βλάβης. Αυτό προκύπτει από πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας μετά την κήρυξη του σχετικού διαγωνισμού  ως άγονου. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι οι πλοιοκτήτες του συγκεκριμένου πλοίου ζητούν από το υπουργείο ναυτιλίας να χαρακτηριστεί το πλοίο “ημερόπλοιο” καθώς δεν υπάρχει η δυνατότητα να ταξιδεύει νύχτα! Μάλιστα, οι πλοιοκτήτες της εταιρείας φέρονται να έχουν ζητήσει να υπάρχει μειωμένη σύνθεση πληρώματος κάτι που το υπουργείο, προς το παρόν, δεν έχει κάνει αποδεκτό.

Το δρομολόγιο Καλαμάτας – Κρήτης

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι στην απευθείας διαπραγμάτευση που γίνεται μεταξύ των πλοιοκτητών και του υπουργείου Ναυτιλίας το ζήτημα της εκτέλεσης του δρομολογίου Καλαμάτας – Κρήτης δεν έχει τεθεί ακόμα, κάτι που σημαίνει ότι το συγκεκριμένο θέμα παραμένει ανοιχτό. Η αλήθεια, πάντως, είναι ότι η εταιρεία που διαχειρίζεται το συγκεκριμένο πλοίο δεν βλέπει με καλό μάτι την εκτέλεση του συγκεκριμένου δρομολογίου, παρότι εντάσσεται στο επιδοτούμενο “πακέτο”, καθώς θεωρούν ότι είναι ασύμφορο.

Σκέψεις για αυτόνομη πρωτοβουλία

Την ίδια στιγμή και παράγοντες της Μεσσηνίας που ασχολούνται με το συγκεκριμένο θέμα, εμφανίζονται επιφυλακτικοί με τις εξελίξεις και την επιλογή του συγκεκριμένου πλοίου. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη εξελίσσεται πρωτοβουλία, προκειμένου η Καλαμάτα να απεμπλακεί από την συγκεκριμένη υπόθεση, καθώς με το συγκεκριμένο πλοίο μόνο για τουριστική ανάπτυξη δεν μπορεί να μιλήσει κανείς. Στο πλαίσιο αυτό, τέλος, αναζητούνται συμμαχίες και δράσεις, ώστε η Καλαμάτα να αποκτήσει ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Κρήτη μέσω ενός σύγχρονου πλοίου που θα μπορέσει πραγματικά να προσφέρει στην τουριστική ανάπτυξη και δεν θα αποτελεί δυσφήμηση για τη Μεσσηνία. 

ΠΡΟΗΓ. ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Νικολάκου σε Γόντικα για τα πυρηνελαιουργεία: Είσαι επαγγελματίας προβοκάτορας

ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Στο κλειστό της Πύλου 58 μετανάστες που εντοπίστηκαν το πρωί από την FRONTEX

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΆΛΛΑ

Στοιχεία από το δίκτυο μετεωρολογικών σταθμών του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών: Στα Φιλιατρά το μεγαλύτερο ύψος βροχής την Τρίτη – Ακολουθούν Κοπανάκι, Αλαγονία και Καλαμάτα

Σύμφωνα με το δίκτυο αυτόματων μετεωρολογικών σταθμών του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών/meteo.gr, σημαντικά ύψη βροχής καταγράφηκαν στη