Σοβαρές ελλείψεις καθηγητών στο Γυμνάσιο Καρδαμύλης καταγγέλλουν οι γονείς

Επιστολή προς τον υπουργός Παιδείας απέστειλε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου της Καρδαμύλης. Οι γονείς καταγγέλλουν την έλλειψη καθηγητών από το σχολείο της περιοχής και μιλούν για καταστροφικές επιπτώσεις στους μαθητές.

Συγκεκριμένα, στην ανακοίνωση σημειώνεται: «Δυστυχώς, παρά τις διαβεβαιώσεις βρισκόμαστε στο ίδιο έργο θεατές.

Το σχολείο ανοίγει και λειτουργεί χωρίς το απαιτούμενο εκπαιδευτικό προσωπικό. Χάνονται διδακτικές ώρες. Το πρόβλημα δεν λύνεται και οι μαθητές συνηθίζουν σε ένα καθεστώς με 2ωρα 3ώρα ή 4ώρα προγράμματα που συνεχώς αλλάζουν.

Φέτος φτάσαμε τέλη Οκτώβρη και ακόμα τίποτα. Δεν έχουν λέει εγκριθεί τα κονδύλια για τους καθηγητές.

Η ενημέρωση που έχουμε ως γονείς από την διευθύντρια του γυμνασίου Καρδαμύλης είναι ότι λείπουν :7 ώρες φιλόλογος, 13 ωρες φυσικός,2ώρες – κοινωνική και πολιτική αγωγή, 6ώρες – γαλλικών, 6ώρες – μουσικός,6 ώρες- εικαστικός .

Επιπλέον ενώ έχουν εγκριθεί παράλληλη στήριξη για έναν μαθητή και κατ’ οίκον διδασκαλία για μια μαθήτρια που πρόσφατα ξεπέρασε ένα πολύ σοβαρό θέμα υγείας δεν έχουν ακόμα γίνει διορισμοί για τον ίδιο λόγο. Δεν έχουν εγκριθεί τα κονδύλια.

Το αποτέλεσμα είναι καταστροφικό γιατί καθιερώνεται αφενός η πεποίθηση στους μαθητές ότι το σχολείο τους είναι ανίκανο να ανταπεξέλθει στις εκπαιδευτικές τους ανάγκες κι αφετέρου ότι αυτό είναι αναπόφευκτο και κάτι φυσιολογικό.

Οι υπεύθυνοι στο σχολείο και στην διεύθυνση δευτεροβάθμιας Μεσσηνίας σηκώνουν τα χέρια και κουνάνε το κεφάλι λέγοντας μας ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα πέραν όσων έχουν κάνει. Και οι μήνες περνούν.

Αισθανόμαστε οργισμένοι. Αισθανόμαστε απελπισμένοι. Αισθανόμαστε ότι η επιλογή μας να ζήσουμε στην επαρχεία τιμωρείται με αδιαφορία προς τα παιδιά μας. Αισθανόμαστε ότι η μόρφωση που έχει κάθε παιδί δικαίωμα στα λόγια, στην πράξη δεν υπάρχει για κάποια παιδιά.

Πέραν των προβλημάτων στις υλικοτεχνικές υποδομές που χρονίζουν,  πέρα από την απουσία εξωδιδακτικων δραστηριοτήτων, εκδρομών με εκπαιδευτικό χαρακτήρα και εκδηλώσεων που θεωρούμε σημαντικότατες ελλείψεις στο ένα και μοναδικό σχολείο της περιοχής μας πρέπει να δηλώσουμε την αγανάκτηση μας για την έλλειψη καθηγητών.

Αυτή είναι η κατάσταση και αδικεί κατάφωρα τα παιδιά, ιδίως εκείνα που δεν κάνουν φροντιστήρια και απλώς δεν έχουν συμπληρώσει ούτε μια διδακτική ώρα σε κάποια μαθήματα.

Κατόπιν τούτων, ρωτάμε: Ποιος είναι ο σχεδιασμός για την αναπλήρωση των κενών;θα λυθεί επιτέλους το πρόβλημα της έλλειψης καθηγητών;

Και κάτι ακόμα: πως προτείνετε να καλυφθούν οι χαμένες ώρες μαθημάτων, ώστε να μπορέσουν τα παιδιά του σχολείου μας να αντεπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους με τις αξιώσεις που προβλέπει για όλους τους μαθητές το πρόγραμμα σπουδών;».

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΆΛΛΑ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΑΝΩ