Υπ. Υποδομών: 200.000.000 ευρώ για την κατασκευή του Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Μεθώνη!

/

Υποβλήθηκε για έγκριση η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Καλαμάτα – Ριζόμυλος. Στα 200 εκατ. ευρώ φτάνει ο συνολικός προϋπολογισμός του άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη. Αναλυτικά οι παρεμβάσεις.

Ολοκληρώνονται οι διαδικασίες της κατασκευής του οδικού άξονα Καλαμάτα-Ριζόμυλος- Πύλος – Μεθώνη εντός του 2019. Το έργο θα υλοποιηθεί με συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων και ιδιωτικών κεφαλαίων, όπως δήλωσε σήμερα ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Δέδες.

Το Καλαμάτα – Ριζόμυλος

Η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του τμήματος Καλαμάτα – Ριζόμυλος εκπονήθηκε πρόσφατα από την ανάδοχο κοινοπραξία ΜΟΡΕΑΣ, αδαπάνως για το Δημόσιο, στο πλαίσιο της Συμφωνίας που συνήφθη ανάμεσα στην εταιρεία και το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών το Δεκέμβριο του 2015, για την ολοκλήρωση του Αυτοκινητοδρόμου Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και του κλάδου Λεύκτρο – Σπάρτη. Η μελέτη αναμένεται να αποσταλεί πολύ σύντομα στη Περιφέρεια Πελοποννήσου και στους Δήμους Καλαμάτας και Μεσσήνης καθώς και σε άλλους εμπλεκόμενους φορείς (Αρχαιολογία, Διεύθυνση Δασών κ.λπ.) για την προβλεπόμενη δημόσια διαβούλευση.

Οι παρεμβάσεις ανα τμήμα

Το τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος έχει μήκος 15 χιλιόμετρα με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, ισόπεδους κυκλικούς κόμβους, διατομή αστικού τύπου με κεντρική νησίδα.
Το τμήμα Ριζόμυλος – Σουληνάρι έχει μήκος 14 χλμ με 1 λωρίδα ανά κατεύθυνση πλάτους 11,2 μέτρων (διατομή β2σ) και ισόπεδους κόμβους.
Το τμήμα Σουληνάρι – Πύλος έχει μήκος 12 χλμ με 1 λωρίδα ανά κατεύθυνση πλάτους 11,2 μέτρων (διατομή β2σ) και ισόπεδους κόμβους.
Το τμήμα Παράκαμψη Πύλου – Γιάλοβας έχει μήκος 3 χλμ με 1 λωρίδα ανά κατεύθυνση πλάτους 11,2 μέτρων (διατομή β2σ) και ισόπεδους κόμβους.

Ο συνολικός προϋπολογισμός κατασκευής του έργου, σύμφωνα με τον κ. Δέδε, εκτιμάται στα 200 εκατομμύρια ευρώ.

ΠΡΟΗΓ. ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

72.000.000 ευρώ για έργα σε ολόκληρο το οδικό δίκτυο της Περιφέρειας Πελοποννήσου

ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Τέλος στα «γαλάζια» ψέματα για τον οδικό άξονα Καλαμάτας – Πύλου – Μεθώνης

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ