Αντίστροφη μέτρηση για την κατασκευή του Καλαμάτα – Πύλος – Μεθώνη

/

Στις αρχές Δεκεμβρίου θα οριστικοποιηθεί το μοντέλο χρηματοδότησης του Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη. Το πρώτο εξάμηνο του 2019 η δημοπράτηση του έργου των 200.000.000 ευρώ. Αναλυτικά οι δηλώσεις του γενικού γραμματέα του υπουργείου Υποδομών κατά την επίσκεψή του στην Πύλο.

Δηλώσεις για το ζήτημα της κατασκευής του οδικού άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη έκανε σήμερα, κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στην Πύλο, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών, Γιώργος Δέδες.

Ο κ. Δέδες σημείωσε ότι το έργο θα δημοπρατηθεί το πρώτο εξάμηνο του 2019: «Προετοιμάζουμε γοργά τα βήματα για την προκήρυξη και τη δημοπράτηση του έργου. Σήμερα μπορούμε να ανακοινώσουμε ότι τους πρώτους μήνες του 2019, σίγουρα μέσα στο πρώτο εξάμηνο, θα έχουμε την προκήρυξη του έργου, συνολικού προϋπολογισμού 200.000.000 ευρώ».

Ωστόσο, σύμφωνα με τον κ. Δέδε η κυβέρνηση ακόμα δεν εχει καταλήξει στο μοντέλο χρηματοδότησης του συγκεκριμένου έργου, καθώς, όπως χαρακτηριστικά είπε οι συγκεκριμένες αποφάσεις θα ληφθούν στις αρχές του Δεκεμβρίου.

Συγκεκριμένα, απαντώντας ο κ. Δέδες στο ερώτημα αν η κυβέρνηση σκέφτεται την επέκταση της σύμβασης παραχώρησης της «Μορέας ΑΕ» σημείωσε: «Υπάρχουν διάφορα σενάρια σε σχέση με την κατασκευή του δρόμου, τα οποία αφορούν και τη συμμετοχή ιδιωτικών κεφαλαίων στη χρηματοδότηση της ολοκλήρωσης του έργου. Αυτά τα σενάρια θα ολοκληρωθούν, με ενδοκυβερνητικές συζητήσεις έως τις αρχές του Δεκεμβρίου. Τότε θα έχουμε και το μοντέλο της προκήρυξης της δημοπράτησης του έργου. Άρα οριστική απόφαση θα υπάρχει στις αρχές Δεκεμβρίου». Μιλώντας για το ίδιο θέμα ο κ. Δέδες σημείωσε οτι εκτός από το σενάριο της επέκτασης της σύμβασης παραχώρησης εξετάζεται σενάριο με χαρακτηριστικά Σύμπραξης Δημοσίου Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), όπου θα μπουν ιδιωτικά κεφάλαια στη χρηματοδότηση του έργου, τα οποία εν συνεχεία το κράτος θα αποπληρώνει με ένα ετήσιο ποσό.

Τέλος, ο κ. Δέδες ερωτήθηκε για το τι έχει φταίξει και έχουμε φτάσει στο 2018 και ακόμα δεν έχει κατασκευαστεί ούτε ένα μέτρο από το συγκεκριμένο οδικό άξονα. «Δεν θέλω να αναφερθώ σε παθογένειες του παρελθόντος. Νομίζω ότι είναι γνωστές στους Έλληνες πολίτες και οι αδυναμίες της ελληνικής πολιτείας, οι αδυναμίες του κράτους μας και των φορέων μας όλα τα προηγούμενα χρόνια. Απλά πρέπει όλα αυτά να τα βλέπουμε, να τα αντιμετωπίζουμε, να τα διορθώνουμε και να καλύπτουμε τα ελλείμματα, ώστε κάθε φορά να γινόμαστε και εμείς καλύτεροι, αλλά και τα πράγματα για τον τόπο» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Δέδες.

Από την επίσκεψη του γενικού γραμματέα του υπουργείου Υποδομών, Γιώργου Δέδε, στην Γιάλοβα. Τον κ. Δέδε συνόδευαν ο δήμαρχος Πύλου – Νέστορος, Δημήτρης Καφαντάρης, καθώς και ο επικεφαλής της ελάσσονος μειοψηφίας, Ηλίας Κανάκης: 

ΠΡΟΗΓ. ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Υπουργός Υποδομών: Θα προκηρυχθεί διεθνής διαγωνισμός για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας

ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Ο δάκος «τρώει» την ελαιοπαραγωγή σε ολόκληρη την Ελλάδα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ