Περισσότερα από 145.000 ευρώ έδωσε η Περιφέρεια Πελοποννήσου το 2020 σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης της Πελοποννήσου στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Πελοπόννησος 2014 -2020».
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον «πίνακα με τις υπογραφείσες συμβάσεις του παρελθόντος έτους», ο οποίος δόθηκε στη δημοσιότητα στις 5 Φεβρουαρίου, η Περιφέρεια Πελοποννήσου διέθεσε για προβολή, μόνο του Επιχειρησιακού Προγράμματος, περισσότερα από 145.000 ευρώ σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης της Πελοποννήσου.
Κριτήρια
Αξίζει να σημειωθεί ότι στους πίνακες που δόθηκαν στη δημοσιότητα δεν εξηγούνται τα κριτήρια, στα οποία βασίστηκε η Περιφέρεια για να διαθέσει τα ανάλογα ποσά, γεγονός το οποίο προφανώς δημιουργεί πλήθος ερωτημάτων.
Αναλυτικά ο πίνακας που δόθηκε στη δημοσιότητα: