Απώλεια εκατομμυρίων ευρώ στον οδικό άξονα Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα

/

Βαθύ αποτύπωμα αφήνει η πανδημία στα έσοδα των εταιρειών που διαχειρίζονται τους μεγαλύτερους οδικούς άξονες της χώρας μέσω συμβάσεων παραχώρησης. Τα στοιχεία για τον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα.

Ακόμα και η πλέον κερδοφόρα οδική αρτηρία της Χώρας, η Αττική Οδός, έκλεισε το 2020 με σημαντική υποχώρηση κύκλου εργασιών και κερδοφορίας εξαιτίας των μειωμένων εισπράξεων διοδίων.

Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα

Ο οδικός άξονας, στον οποίο ελέγχει πλειοψηφικό μερίδιο ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ, δια μέσου της «ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ*, το τμήμα Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα (μαζί με το Λεύκτρο – Σπάρτη) παρουσίασε το 2020 έσοδα 26,9 εκατ. από 34,2 εκατ. ευρώ το 2019.

Οι ζημιές της εταιρείας Μωρέας ΑΕ, που διαχειρίζεται τον συγκεκριμένο οδικό άξονα, υποχώρησαν πάντως στα 19 εκατ. από 27,3 εκατ. το 2019.

Σημειώνεται πως η Μωρέας ΑΕ λαμβάνει επιδότηση από το δημόσιο για κάθε διέλευση από τον οδικό άξονα, σύμφωνα με τις προβλέψεις της σύμβασης παραχώρησης.

  • H ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ συμμετέχει στους κυριότερους αυτοκινητοδρόμους της Ελλάδας, μεταξύ των οποίων με πλειοψηφική συμμετοχή (71,67%) στον αυτοκινητόδρομο Μορέας και (65,7%) στην Αττική Οδό, ενώ διατηρεί σημαντικά ποσοστά (17-23%) στην Ολυμπία Οδό, στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου.

Με στοιχεία από τον ιστότοπο powergame.gr

ΠΡΟΗΓ. ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Δήμος Δυτικής Μάνης: Η προτομή του Κολοκοτρώνη στην πλατεία της Καρδαμύλης (φωτο)

ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Ο Πάπας για τη δοκιμασία της πανδημίας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΆΛΛΑ