Σε επαγγελματίες τουρισμού του εξωτερικού προβλήθηκε η Καλαμάτα, μέσω εξειδικευμένου online training, στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος τουριστικής προβολής του Δήμου.
Στόχος της δράσης αποτελεί η καινοτόμος προβολή του τουριστικού κεφαλαίου του Δήμου Καλαμάτας στα κρίσιμα κοινά του εξωτερικού (tour operators, travel agents, Ταξιδιωτικά γραφεία και Δημοσιογράφοι).
Με το online εκπαιδευτικό σεμινάριο οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν και να μελετήσουν από τον υπολογιστή τους το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν του Δήμου Καλαμάτας.

Η καμπάνια έχει πολλαπλές αλληλοσυνδεόμενες διαδρομές είτε μέσω των newsletter, είτε μέσω social media είτε μέσα από το ίδιο το online training το οποίο έχει τη δική του αξία και αποτελεί ένα επιπλέον εργαλείο του Δήμου Καλαμάτας στην ψηφιακή προβολή του.
Πραγματοποιήθηκε η αποστολή 4 newsletter σε περισσότερους από 60.000 επαγγελματίες τουρισμού διεθνώς κάθε φορά, όπου παρουσιάστηκε το online training και η Καλαμάτα συνολικά ως προορισμός της ευζωίας- του wellbeing, και του πολιτισμού με έμφαση στην ασφάλεια και τα πολύ χαμηλά επίπεδα κρουσμάτων covid.
Οι επαγγελματίες τουρισμού οι οποίοι ολοκλήρωσαν το online training είναι συνολικά 40 στους οποίους το Τμήμα Τουρισμού θα οργανώσει το κατάλληλο follow up την επόμενη περίοδο μέσω fam trip και άλλων ενεργειών. Η αποστολή των newsletter θα συνεχιστεί και την επόμενη περίοδο με στόχο την ανάδειξη της Καλαμάτας ως ένα ποιοτικό, ασφαλή και δυναμικό προορισμό της Νότιας Πελοποννήσου και της Μεσογείου.

