Αναταράξεις προκαλεί το «κόψιμο» της παράκαμψης της Πύλου από το ΣΔΙΤ του Καλαμάτα – Ριζόμυλος

//

Αναταράξεις προκαλεί η απόφαση του υπουργείου Υποδομών να μην συμπεριλάβει στο ΣΔΙΤ του Καλαμάτα – Ριζόμυλος την κατασκευή της παράκαμψης της Πύλου, παρότι έχει αδειοδοτηθεί από την κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά. Αμηχανία και σιωπή από το υπουργείο Υποδομών.

Γρήγορα και αξιόπιστα: PCR και Rapid τεστ από την κλινική City Hospital στο κέντρο της Καλαμάτας

Μείζον ζήτημα για το Νομό ανακύπτει από το γεγονός ότι η παράκαμψη της Πύλου έμεινε εκτός του ΣΔΙΤ του οδικού άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη.

Η ανακοίνωση του βουλευτή Μεσσηνίας της Νέας Δημοκρατίας, Μίλτου Χρυσομάλλη, του μοναδικού στελέχους του κυβερνώντος κόμματος στη Μεσσηνία που στήριξε μέχρι τέλους τον σχεδιασμό της κυβέρνησης Σαμαρά, ο οποίος προέβλεπε εκτός από την παραλιακή χάραξη του τμήματος Καλαμάτας – Ριζόμυλος και την κατασκευή του περιμετρικού της Πύλου, είναι ενδεικτική και επιβεβαιώνει πλήρως όλα όσα συμβαίνουν με αφορμή τον συγκεκριμένο οδικό άξονα.

Προσφορές στο Katerinas Market – Κυψέλης Deli

Την ίδια στιγμή, η απάντηση που έδωσε ο Γενικός Διευθυντής Συγκοινωνιακών Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών, Γιαννης Καρνέσης, ο οποίος συναντήθηκε για το ίδιο ζήτημα με τον πρώην δήμαρχο Πύλου – Νέστορος, Δημήτρη Καφαντάρη, δείχνει ότι όχι μόνο δεν υπάρχουν απαντήσεις για το «κόψιμο» του συγκεκριμένου έργου από το ΣΔΙΤ, αλλά ότι δεν υπάρχει ουσιαστικός σχεδιασμός του Υπουργείου για την υλοποίηση του έργου.

«Θα πρέπει το υπουργείο να ολοκληρώσει τις μελέτες που χρειάζονται έτσι ώστε στη συνέχεια να βρεθούν οι χρηματοδοτικοί πόροι της υλοποίησής του», απάντησε χαρακτηριστικά ο κ. Καρνέσης στον κ. Καφαντάρη, κάνοντας σαφή την αμηχανία και την έλλειψη συγκεκριμένου σχεδίου από την πλευρά του Υπουργείου.

Η αμηχανία του Υπουργείου φαίνεται ακόμα πιο έντονα από το γεγονός ότι παρότι έχει κατατεθεί στο Κοινοβούλιο σχετική ερώτηση του κ. Χρυσομάλλη από τις 23 Δεκεμβρίου του 2021, παρότι μεσολάβησε η ανακοίνωση του προσωρινού αναδόχου του έργου Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, ακόμα δεν το υπουργείο δεν έχει απαντήσει στα ζητήματα που θέτει ο βουλευτής Μεσσηνίας.

Όλα όσα συμβαίνουν με το ζήτημα της παράκαμψης της Πύλου είναι απότοκος της επιλογής της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ να αλλάξει τον σχεδιασμό Σαμαρά για το Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, αλλά και της επιλογής του τωρινής πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών να ακολουθήσει το σχέδιο του κ. Σπίρτζη και του ΣΥΡΙΖΑ.

Ευθύνες έχουν εκείνοι που δεν αντέδρασαν όταν έπρεπε, κυρίως τα τοπικά στελέχη της Νέας Δημοκρατίας που αποδέχτηκαν την αλλαγή του σχεδιασμού από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και εκείνοι που χειροκρότησαν στην επιλογή της τωρινής πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών να πετάξει στα σκουπίδια τον σχεδιασμό Σαμαρά για το Καλαμάτα – Ριζόμυλος.

Πλέον, όλοι αυτοί θα πρέπει να απαντήσουν πειστικά στα ζητήματα που έχουν τεθεί και να παρουσιάσουν ένα συγκεκριμένο σχέδιο που θα διασφαλίζει την υλοποίηση του έργου χωρίς καθυστερήσεις και «θα».

ΠΡΟΗΓ. ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Αυτοκίνητα: Έρχεται χαράτσι έως 3.000 ευρώ στα εισαγόμενα – Στα κάγκελα οι έμποροι

ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Κορονοϊός: 19.618 νέα κρούσματα και 87 θάνατοι

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΆΛΛΑ