Αεροδρόμιο Καλαμάτας: Στο «μικροσκόπιο» του Υπερταμείου οι υποδομές του – Δίλλημα για την αρχιτεκτονική του διαγωνισμού

18 Φεβρουαρίου 2022

Εντός του Β’ Εξαμήνου του 2022 αναμένεται ο διαγωνισμός για την αξιοποίηση του αεροδρομίου «Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος». Οι δύο λύσεις για τον διαγωνισμό και οι «παίκτες» που αναμένεται να δείξουν ενδιαφέρον.

Γρήγορα και αξιόπιστα: PCR και Rapid τεστ από την κλινική City Hospital στο κέντρο της Καλαμάτας

Προχωρούν οι διαδικασίες που σχετίζονται με την αξιοποίηση του αεροδρομίου «Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος».

Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύονται σε ρεπορτάζ του mononews.gr στις αρχές του τρέχοντος μήνα πραγματοποιήθηκε συνάντηση στελεχών του Υπερταμείου με τον τεχνικό σύμβουλο.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στην Καλαμάτα, όπου και έγινε επισκόπηση και αξιολόγηση των υποδομών του προς δημοπράτηση αεροδρομίου. 

Προσφορές στο Katerinas Market – Κυψέλης Deli

Η διαδικασία αυτή αποτελεί μέρος του αντικειμένου του έργου που έχει αναλάβει ο τεχνικός σύμβουλος και τα αποτελέσματά της θα δοθούν στους υποψήφιους επενδυτές κατά τη διάρκεια της διαγωνιστικής διαδικασίας.

 Αρχιτεκτονική του διαγωνισμού 

Στο ίδιο δημοσίευμα σημειώνεται ότι ακόμα δεν έχουν ληφθεί οι οριστικές αποφάσεις σε σχέση με την αρχιτεκτονική του διαγωνισμού, αν δηλαδή θα είναι δημόσιος ή αν θα επιλεγεί η διαδικασία της ΣΔΙΤ.

Εάν το έργο δημοπρατηθεί ως δημόσιο, τότε δεν αποκλείεται ο προσωρινός μειοδότης να προκύψει κατά τα τέλη του τρέχοντος έτους, εφόσον ο διαγωνισμός προκηρυχθεί στις αρχές του Β’ Εξαμήνου του 2022. Πρόκειται για μία μέθοδο που προτιμάται για γρήγορες δημοπρατήσεις έργων καθώς η ημερομηνία υποβολής των προσφορών και η αποσφράγιση των φακέλων γίνονται την ίδια μέρα.

Στην περίπτωση που επιλεγούν τα μοντέλα των ΣΔΙΤ, των παραχωρήσεων ή του ανταγωνιστικού διαλόγου, τότε η ανάδειξη του αναδόχου και η υπογραφή της σύμβασης αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί εντός του 2023. Αυτό συμβαίνει, διότι οι τρεις αυτές λύσεις απαιτούν περισσότερα στάδια, όπως η υποβολή προτάσεων εκδήλωσης ενδιαφέροντος, η επιλογή των σχημάτων που θα μπορούν να υποβάλλουν τις προσφορές, καθώς και η υποβολή των δεσμευτικών προσφορών.

Το ελληνικό και γερμανικό ενδιαφέρον

Ταυτόχρονα διαδίδονται και διάφορα ονόματα, όπως έχει γραφτεί στο παρελθόν, σχετικά με τους ενδιαφερόμενους που θα «κτυπήσουν» τη νέα παραχώρηση.

Καθώς το Costa Navarino γειτνιάζει με το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, ενδέχεται να υπάρξει ενδιαφέρον από την ΤΕΜΕΣ, η οποία θα πρέπει να αναζητήσει και έναν συνεργάτη που να διαθέτει εμπειρία στη διαχείριση αεροδρομίων. Όσον αφορά τους υπόλοιπους εγχώριους παίκτες, ενδιαφέρον φαίνεται να έχει αναπτύξει o Πρόεδρος των Aegean και Olympic Air, Ευτύχιος Βασιλάκης.

Φυσικά, το έργο αναμένεται, όπως έχει γράψει στο παρελθόν η γερμανική Handesblatt, να διεκδικήσει και ο γερμανικός κολοσσός της Fraport AG, ο οποίος έχει ήδη αναλάβει μέσω της  ελληνικής θυγατρικής της Fraport Greece, που συνεργάζεται με τον Όμιλο Κοπελούζου και το Marguerite Fund, την αξιοποίηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων.

Ωστόσο, η διεκδίκηση του έργου δεν μπορεί να γίνει από τη Fraport Greece, καθώς μοναδικός σκοπός της είναι η διαχείριση των 14 αεροδρομίων. Επομένως, η απόφαση για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό του Υπερταμείου, η επιλογή των συμμάχων καθώς και η υποβολή των προσφορών αναμένεται να γίνει από τη Fraport AG.

ΔΕΥΑ Καλαμάτας - Νερό πολύτιμο αγαθό
Πολιτιστικό Καλοκαίρι 2024 - Δήμος Καλαμάτας - 21 Ιουνίου-15 Σεπτεμβρίου
ΔΕΗ - Αγροτικά ΓΑΙΑ - Προϊόντα ηλεκτρικής ενέργειας αποκλειστικά για αγροτικές εκμεταλλεύσεις
City Hospital - Ιδιωτική κλινική Καλαμάτα

ΕΛΛΑΔΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΔΙΕΘΝΗ

ΠΡΟΗΓ. ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Φιλιατρά: Στη φυλακή η 19χρονη και ο σύντροφος της που εξέδιδαν την 14χρονη αδερφή της – Οι κατηγορίες που αντιμετωπίζουν

ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

«Euroferry Olympia»: Ολονύχτιο θρίλερ για τους αγνοούμενους – Mε το πρώτο φως της ημέρας θα επαναληφθούν οι έρευνες

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΆΛΛΑ

Δείτε επίσης