Γαλλία: Άνδρας μεταμφιεσμένος σε γυναίκα πέταξε τούρτα στη «Μόνα Λίζα» στο Λούβρο!

Ποιος ξέρει τι μπορεί να είχε στο μυαλό του ένας νεαρός άνδρας από τη Γαλλία, ο οποίος εχθές μεταμφιέστηκε σε γυναίκα με αναπηρικό αμαξίδιο, για να μην κινήσει υποψίες, και επισκέφθηκε το μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι προκειμένου να… πετάξει τούρτα στο πιο διάσημο έκθεμά του!

Προσφορές στο Katerinas Market – Κυψέλης Deli

Εικόνες και βίντεο που κάνουν τον γύρο του διαδικτύου δείχνουν τον διάσημο πίνακα της Μόνα Λίζα «λερωμένο» με λευκή κρέμα ή σαντιγί. Στην πραγματικότητα όμως, το μόνο που λερώθηκε ήταν το προστατευτικό γυαλί που βρίσκεται μπροστά από το ανεκτίμητο έργο τέχνης, το οποίο φιλοτέχνησε ο Λεονάρντο Να Βίντσι την περίοδο 1503-1519.

Σύμφωνα με όσα μεταδίδει η Marca, επικαλούμενη αυτόπτες μάρτυρες, ο δράστης μπήκε στην αίθουσα όπου εκτίθεται το αριστούργημα του Ντα Βίντσι με αναπηρικό αμαξίδιο και φορώντας περούκα. Προς έκπληξη όμως των υπόλοιπων επισκεπτών του μουσείου, ξαφνικά σηκώθηκε όρθιος, πλησίασε τη «Τζιοκόντα» και εκτόξευσε εναντίον της την τούρτα…

Όπως επισημαίνει το ισπανικό site, το προσωπικό ασφαλείας του μουσείου έτρεξε αμέσως και απομάκρυνε τον άνδρα από την αίθουσα, ενώ ο κόσμος τριγύρω συνέχιζε να φωτογραφίζει και να τραβάει βίντεο από το παράξενο περιστατικό. Ευτυχώς το συμβάν έληξε γρήγορα, και χωρίς τη παραμικρή ζημιά για τον πίνακα, ο οποίος καθαρίστηκε αμέσως για να συνεχίσουν να τον θαυμάζουν οι φιλότεχνοι που επισκέφθηκαν το μουσείο εχθές, Κυριακή.

Αναρτήσεις στα social media επισημαίνουν ότι η συγκεκριμένη ενέργεια του δράστη είχε πιθανώς «ακτιβιστικά κίνητρα», και ότι ο στόχος του (με βάση όσα είπε κατά την «επίθεση») ήταν να διαμαρτυρηθεί για την καταστροφή του πλανήτη. 

Δεν είναι η πρώτη φορά που το αριστούργημα του Ντα Βίντσι, το οποίο απεικονίζει τη Λίζα Γκεραρντίνι, συζύγου του Φρανσέσκο ντελ Τζιοκόντο (με μία ιδιαίτερα αινιγματική έκφραση στο πρόσωπό της), δέχεται επίθεση. Στις 30 Δεκεμβρίου του 1956 ένας Βολιβιανός φοιτητής είχε πετάξει μια πέτρα στον πίνακα με τόση δύναμη, που έσπασε τη γυάλινη προθήκη και «χάλασε» λίγο από το χρώμα κοντά στον αριστερό αγκώνα. Από τότε τοποθετήθηκε αλεξίσφαιρο τζάμι για να προστατεύει την «Τζιοκόντα». Στις 21 Απριλίου του 1974, ενώ ο πίνακας βρισκόνταν στο Εθνικό Μουσείο του Τόκιο για μια έκθεση, μια γυναίκα είχε ψεκάσει κόκκινο σπρέι διαμαρτυρόμενη για την έλλειψη προσβασιμότητας για τα ΑμεΑ στο μουσείο. Στις 2 Αυγούστου του 2009, μια Ρωσίδα που της είχαν αρνηθεί τη γαλλική υπηκοότητα ξέσπασε τα νεύρα της πετώντας μια κεραμική κούπα στο τζάμι του πίνακα, χωρίς φυσικά να του προκαλέσει την παραμικρή ζημιά…

Πηγή:protothema.gr

ΠΡΟΗΓ. ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Πλεύρης: Εκτιμώ ότι από Σεπτέμβριο θα πάμε σε 4η δόση εμβολίου για όλους

ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

ΠΟΥ-Ευλογιά των πιθήκων: «Μέτριος κίνδυνος» εξάπλωσης

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΔΙΕΘΝΗ