Οι Αμερικανοί καταναλωτές χρησιμοποίησαν τα κινητά τηλέφωνά τους, τους φορητούς και επιτραπέζιους υπολογιστές τους και άλλες συσκευές για να ξοδέψουν σχεδόν 10,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαδικτυακές αγορές στη Black Friday, σύμφωνα με έναν απολογισμό από την εταιρεία Adobe Analytics.
Η Black Friday, που ακολουθεί την ημέρα των αμερικανικών Ευχαριστιών, σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη της εορταστικής αγοραστικής σεζόν για το λιανικό εμπόριο και ο ανταγωνισμός κορυφώνεται μεταξύ των καταστημάτων προκειμένου να κερδίσουν κάθε πιθανό αγοραστή που αναζητά τις καλύτερες προσφορές.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ