Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

μαρινα-πύλου-ταιπεδ

Παράταση προσφορών έως τον Μάρτιο για τη μαρίνα της πύλου

Μία ακόμη παράταση για την υποβολή των δεσμευτικών προσφορών για τη μαρίνα της Πύλου αναμένεται να αποφασίσει σήμερα το διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ. Η σχετική προθεσμία του διαγωνισμού για την παραχώρησή της για 40 έτη έληγε σήμερα Πέμπτη 12 Ιανουαρίου, αλλά κρίθηκε σκόπιμο, όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα της «Καθημερινής» να ικανοποιηθούν αιτήματα δυνητικών επενδυτών για παράταση και έτσι η νέα προθεσμία προσδιορίζεται για τις 12 Μαρτίου.

Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη εδώ και πολύ καιρό και αρχικά είχε εκδηλωθεί ενδιαφέρον, μεταξύ άλλων, τόσο από την TEMES του ομίλου Κωνσταντακόπουλου όσο και από την εταιρεία Ακτωρ. Με δεδομένη την παρουσία στην περιοχή του τουριστικού συγκροτήματος Costa Navarino, συμφερόντων του ομίλου Κωνσταντακόπουλου, πηγές της αγοράς εκτιμούν ως πιθανή την υποβολή προσφοράς από την TEMES, ειδικά «εάν δεν υπάρξει ενδιαφέρον από άλλον επενδυτή». Η μαρίνα βρίσκεται στο κεντρικό και βορειοανατολικό τμήμα της παραλιακής ζώνης της πόλης της Πύλου και με βάση το νέο Γενικό Προγραμματικό Σχέδιο θα έχει δυνατότητα ελλιμενισμού 129 σκαφών με μήκος από 8 μ. έως 30 μ. Η χερσαία ζώνη είναι έκτασης 32 στρεμμάτων και βάσει του Σχεδίου, ο προτεινόμενος συντελεστής δόμησης ανέρχεται στο 20% και κάλυψης στο 30%.

Ορισμένοι κύκλοι συνδέουν την παράταση για την Πύλο με τον επικείμενο νέο διαγωνισμό για τη μαρίνα του Αλίμου, όπου το ενδιαφέρον είναι πολύ ευρύτερο, όπως άλλωστε μεγαλύτερης αξίας και προοπτικών είναι και το περιουσιακό αυτό στοιχείο (είναι η μεγαλύτερη των Βαλκανίων με 1.100 θέσεις ελλιμενισμού). Θεωρούν δηλαδή πως πρέπει να προταχθεί αυτός ο διαγωνισμός για να αναζωπυρωθεί το διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον και να ακολουθήσουν η Πύλος αλλά και η Χίος. Για την ώρα, η νέα διεθνής πρόσκληση για την εκδήλωση ενδιαφέροντος για την παραχώρηση της μαρίνας του Αλίμου έχει προγραμματιστεί να γίνει στις 3 Φεβρουαρίου. Ο προηγούμενος διαγωνισμός απέβη άκαρπος, επειδή μαζί με τον Αλιμο περιλήφθησαν «πακέτο» και οι παραχωρήσεις μικρότερων μαρινών στον Σαρωνικό, για τις οποίες όχι μόνον δεν υπήρχε ενδιαφέρον αλλά υπήρξαν και σημαντικότατες αντιδράσεις από τις τοπικές κοινωνίες. Ομως για τον Αλιμο 11 επιχειρηματικά σχήματα είχαν εκδηλώσει μη δεσμευτικό ενδιαφέρον, μεταξύ των οποίων εκείνο της Dogus με τη Lamda Development, η κοινοπραξία Azimut – Benetti, η Global Liman Isltemeleri, η Ατεσε, η J&P Αβαξ, η Πόρτο Καρράς, η Envitec, η Archirodon και ο Ακτωρ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΑΝΩ