Μάχη κατασκευαστικών «κολοσσών» για το Καλαμάτα – Ριζόμυλος: Δύο οι δεσμευτικές προσφορές που κατατέθηκαν – Στις αρχές του 2022 ο ανάδοχος

//

Οι επιχειρηματικές συμμαχίες και οι αποχωρήσεις από τον διαγωνισμό. Στις αρχές του 2022 ο ανάδοχος. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου που θα αλλάξει και θα δώσει ώθηση στη Μεσσηνία.

Δύο σχήματα κατέθεσαν δεσμευτικές προσφορές στο διαγωνισμό για το έργο που αφορά τον οδικό άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη.

Το πρώτο σχήμα το συγκροτούν η «ΑΒΑΞ Α.Ε.» και η «ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.», ενώ το δεύτερο η «ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ» και η «ΙΝΤΡΑΚΑΤ».

Εκτός διαγωνισμού επέλεξε να μείνει η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ενώ ενδιαφέρον έχουν και οι επιχειρηματικές συμμαχίες που δημιουργήθηκαν.

Το έργο αναμένεται να έχει προσωρινό ανάδοχο αρχές του έτους και θα ξεκινήσει η κατασκευή του εντός του 2022.

Χριστούγεννα με δώρα και εκπλήξεις στα Καφεκοπτεία Σπίνος!

Η διάρκεια της σύμβασης θα είναι για συνολικά 30 χρόνια. Από αυτά τα περίπου 4 θα αφορούν την περίοδο κατασκευής. Μεταξύ των αρμοδιοτήτων του ιδιώτη που θα αναλάβει το έργο περιλαμβάνονται η εκπόνηση του συνόλου των απαιτούμενων μελετών για την κατασκευή του έργου, την περιβαλλοντική αδειοδότησή του, η κατασκευή, η χρηματοδότηση και στη συνέχεια η συντήρηση και η λειτουργία του. 

Ο οδικός άξονας είναι συνολικού μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων και περιλαμβάνει τα ακόλουθα διακριτά τμήματα: Το τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος μήκους 16,4 χλμ., το τμήμα Ριζόμυλος – Πύλος μήκους 25,7 χλμ. και το τμήμα Πύλος – Μεθώνη μήκους 7,9 χλμ.

Το έργο περιλαμβάνει τη αναβάθμιση περίπου 20 χλμ υφιστάμενων οδών, την κατασκευή νέας αρτηρίας 30 χλμ, τη προσαρμογή και βελτίωση 14 χλμ κάθετου οδικού δικτύου, την κατασκευή νέου παράπλευρου οδικού δικτύου 41,4 χλμ, την κατασκευή 12 γεφυρών και πολλών συνοδών τεχνικών έργων (ισόπεδους κόμβους, υδραυλικά έργα, τοίχους αντιστήριξης κα.).

ΠΡΟΗΓ. ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Παίκτης της ΑΕΚ έως το 2024 ο Κόνιαρης

ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Ο Τεντόγλου στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης του μήκους

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΆΛΛΑ