Το αεροδρόμιο της Καλαμάτας είναι και θα παραμείνει σε δημόσιο έλεγχο, λέει ο ΣΥΡΙΖΑ Μεσσηνίας και …προσγειώνει τους θιασώτες του ξεπουλήματος. Μισό βήμα πίσω ο δήμαρχος Καλαμάτας. “Δεν μιλάμε για πώληση, αλλά για σύμπραξη με ιδιώτη” δηλώνει ο Π. Νίκας, θεορώντας αναγκαία τη συμμετοχή ιδιώτη.
Ανώμαλη προσγείωση στην πραγματικότητα προκαλεί η απόφαση της κυβέρνησης να μην προχωρήσει σε ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου της Καλαμάτας. Οι θιασώτες του ξεπουλήματος της σημαντικότερης υποδομής που διαθέτει η Μεσσηνία, καθώς είχαν …καλομάθει τα προηγούμενα χρόνια με το ξεπούλημα δρόμων, αεροδρομίων και λιμανιών, δυσκολεύονται να αντιληφθούν ότι υπάρχει και ο δρόμος της αξιοποίησης των υποδομών από το κράτος. Έτσι, αρχικά ξεσπάθωσαν κατά του βουλευτή Μεσσηνίας, Γ. Κατρούγκαλου, ο οποίος ανακοίνωσε το Σάββατο τις αποφάσεις της κυβέρνησης, ενώ στη συνέχεια επιχείρησαν να αποδώσουν τις δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού Εξωτερικών κατά πως τους βολεύει και τους εξυπηρετεί. Ωστόσο, σήμερα, δέχθηκαν δεύτερο “χαστούκι”, από τη Νομαρχιακή Επιτροπή Μεσσηνίας του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία εξέδωσε ανακοίνωση για το θέμα. “Με αφορμή διάφορα σχόλια που είδαν το φως της δημοσιότητας” σημειώνεται στην ανακοίνωση “το Γραφείο Τύπου της Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ Μεσσηνίας, διευκρινίζει πως οι δηλώσεις του Αναπληρωτή Υπουργού Εξωτερικών και βουλευτή Μεσσηνίας κ. Γ. Κατρούγκαλου για το ενδεχόμενο σύμπραξης δημοσίου και ιδιωτικού τομέα για την αναβάθμιση και αξιοποίηση του αεροδρομίου της Καλαμάτας δεν αποδόθηκαν σωστά. Το αεροδρόμιο της Καλαμάτας είναι και θα παραμείνει σε δημόσιο έλεγχο. Από τα συναρμόδια υπουργεία καταβάλλονται όλες οι προσπάθειες ώστε η αναβάθμιση και αξιοποίησή του να γίνει με εθνικούς πόρους. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτή η κυβερνητική επιλογή κατηγορείται ευθέως από κορυφαίους παράγοντες της Περιφέρειας Πελοποννήσου, οι οποίοι αναφανδόν τάσσονται υπέρ των ΣΔΙΤ”.
Διάβασε και αυτό: Τέλος στα σενάρια ιδιωτικοποίησης του αεροδρομίου της Καλαμάτας
Μισό βήμα πίσω από τον Π. Νίκα
Τις δηλώσεις Κατρούγκαλου κλήθηκε να σχολιάσει σήμερα και ο δήμαρχος Καλαμάτας, Παναγιώτης Νίκας. Ο απαντώντας σε σχετικό ερώτημα δήλωσε ότι “κανείς δεν έχει μιλήσει για πώληση σε ιδιώτη, αλλά για ΣΔΙΤ”. Διευκρινιστικά, μάλιστα, ο κ. Νίκας ανέφερε ότι δεν μιλάμε για σύμβαση τύπου Cosco, αλλά για σύμπραξη τύπου Fraport. “Μακάρι το κράτος να έχει να διαθέσει τα 50, 60 ή 70.000.000 ευρώ για την αναβάθμιση των υποδομών και το αναγκαίο προσωπικό για τη λειτουργία του αεροδρομίου” συμπλήρωσε ο κ. Νίκας, εκτιμώντας, ωστόσο, ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος από αυτόν της συμμετοχής ιδιώτη. Τέλος, ο κ. Νίκας τόνισε ότι τα ανάλογα πρέπει να γίνουν και για την αναβάθμιση του λιμανιού της Καλαμάτας, προκειμένου να μην έχουμε ένα “νεκρό λιμάνι”, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε.